טייקו בלוג

מה למדנו ב-15 שנים של בניית אתרים ?

מה למדנו ב-15 שנים של בניית אתרים ?

אורן כהן, מנכ"ל

קרא מאמר

מפה לשם (ודי מהר..), עברו להם 15 שנים מאז שהקמנו את האתר הראשון שלנו. בהתחשב בכך, שהאתר הראשון בעולם הושק בשנת 1991, אפשר לומר, שאנחנו בטייקו, כבר חלק מהאבולוציה הזו די הרבה זמן.
האינטרנט השתנה מאוד ולא רק בטכנולוגיה, בגדול, זה שינה לכולנו את החיים כמעט בכל מובן.
אנחנו עדיין בשלב מוקדם ולכן זה מרתק לחשוב מה תהיה ההתפתחות ב-10 או ב-20 השנים הקרובות..

הכל נראה אותו דבר

הכל נראה אותו דבר

אורן כהן, מנכ"ל

קרא מאמר

שמת לב לדמיון הרב בנראות אתרי האינטרנט היום? מתי היתה הפעם האחרונה, בה ראית אתר ללא תמונה ברוחב מסך מלא, עם משפט מחץ בפונט גדול במרכזה? מתחת לתמונה יופיעו שלוש עמודות עם אייקון וכותרת קצרה בדיוק באותומתווה. ולאחר מכן פסקת טקסט עם כפתור שטוח בולט המניע לפעולה.. אז מה, באמת מקצוע עיצוב אתרים איבד את היצירתיות? למעצבים כבר אין מעוף? ואיך באמת הגענו לזה, שהכל נראה אותו דבר?

איך לשווק נכון את אתר האינטרנט שלך

איך לשווק נכון את אתר האינטרנט שלך

אורן כהן, מנכ"ל

קרא מאמר

בנית אתר? מזל טוב! עכשיו עליך לשווק אותו במרחב הדיגיטלי. במאמר זה אספר על התפישה השיווקית המרכזית היום באונליין - Inbound Marketing ואסביר איך שיתוף הידע שלך יביא לך מכירות.

כמה נמוך ה- Bounce Rate שלך?

כמה נמוך ה- Bounce Rate שלך?

אורן כהן, מנכ"ל

קרא מאמר

אחד המדדים החשובים לאתר שלך הוא ה- BounceRrate. המדד, שמופיע בכל כלי ניתוח סטטיסטי לאתר (גוגל אנליטיקס לדוגמה), מאפשר לנו לדעת, מה אחוז הגולשים ש"קפצו" (Bounced) החוצה, כלומר יצאו מהאתר, לאחר ביקור בעמוד אחד בלבד.

נטישה של מבקרים באתר, ללא שום מעורבות מצידם כבר בעמוד הראשון, זו נורת אזהרה מסוכנת. בטח אם זה קורה באחוזים גבוהים. Bounce rate נמוך, מעיד על יעילות טובה בפן השיווקי שמביאה את הגולשים המתאימים, וכמובן על האתר עצמו, שהצליח לגרום לאותם מבקרים לפעול ולנווט בין העמודים השונים.

במאמר זה נסביר למה כדאי ואיך ניתן להנמיך את המדד החשוב הזה.

טרנדים חמים לעיצוב האתר

טרנדים חמים לעיצוב האתר

שני לוי, UI / UX

קרא מאמר

עיצוב אתרים באינטרנט מתעדכן מדי שנה, משתנה, מפתיע ומרתק. השנה האחרונה הביאה עמה טרנדים מרהיבים וזה בדיוק הזמן לסקור עבורכם את סגנונות העיצוב השונים, שכדאי להכיר בעת בניית אתר האינטרנט שלך.

קוד פתוח - לא לכל אחד

קוד פתוח - לא לכל אחד

אורן כהן, מנכ"ל

קרא מאמר

מערכות ניהול תוכן בקוד פתוח (CMS) הפכו נפוצות מאוד בשנים האחרונות. כשני שליש ממערכות הניהול הפופולריות בשוק הן מערכות קוד פתוח: מערכת הבלוגים WordPress מובילה בפער ניכר על מתחרותיה Joomla ו- Drupal.
במאמר זה, אני מתכוון לערער את הקונספציה, לפיה ניתן לבנות  כל אתר על פלטפורמת קוד פתוח.

מי פה רספונסיבי?

מי פה רספונסיבי?

איתן חן, מנכ"ל משותף

קרא מאמר

בכל הנוגע לעיצוב אתרים וחווית משתמש, אנו נמצאים בעיצומה של מהפכה! מגוון פלטפורמות (דסקטופים, סמארטפונים, טאבלטים..), הבשלה של טכנולוגיות (HTML5, CSS3) ובעיקר התוכן שעובר למרכז הבמה, מביאים אותנו לעידן שונה ממה שהכרנו. זה מתרחש כבר עכשיו. אתם מוכנים?

קידום: מה חשוב באמת

קידום: מה חשוב באמת

אורן כהן, מנכ"ל

קרא מאמר

חשיבות המיקום האורגני במנועי החיפוש המוכרים(ובעיקר גוגל), ידועה וקריטית להצלחת האתר.
במאמר זה, ננסה באופן תמציתי, לציין חמישה מרכיבים עיקריים, אשר לדעתינו ונכון להיום, אלו הגורמים החשובים ביותר לקידום עסקים קטנים בגוגל:

בניית אתרים ב HTML5

בניית אתרים ב HTML5

איתן חן, מנכ"ל משותף

קרא מאמר

HTML5 היא השפה התקנית כיום לבניית אתרים, והיא מלאה בהפתעות! שפת HTML5 באה לתת פתרונות מודרניים לבניית אתרים, העונים על הדרישות והיכולות של האינטרנט כיום: הצגת וידאו ומוסיקה, תמיכה ב CSS3, מהירות עבודה, אפקטים בדו ותלת מימד, אנימציה מובנת עם Canvas ועוד - והכל ישירות בתוך הדפדפן וללא צורך בהתקנת מודולים חיצוניים.

הפסיכולוגיה של עיצוב אתרים

הפסיכולוגיה של עיצוב אתרים

אורן כהן, מנכ"ל

קרא מאמר

בכל פרוייקט, אנו מנסים לבלוט ולהשפיע על קהל היעד המתאים. ישנם אלפי אתרים בכל תחום, לכן המשימה הזו קשה במיוחד: לא רק שנדרשת נוכחות בולטת, עלינו לגרום לאלו שהגיעו, להישאר באתר, להיות מעורבים, לפעול ולחזור אלינו פעם נוספת.

שדרג את אתרך - 10 טיפים!

שדרג את אתרך - 10 טיפים!

,

קרא מאמר

יש הרבה דרכים לשפר את האתר שלכם ולהביא אליו יותר טראפיק. חלקם יעלו לכם כסף וחלקם ידרשו רק מכם רק זמן. במאמר זה ריכזנו עבורכם 10 פעולות מומלצות לצורך הגדלת כמות המבקרים באתר, חיזוק המותג והצלחה במכירות.

טרנדים חדשים בעיצוב אתרים

טרנדים חדשים בעיצוב אתרים

,

קרא מאמר

עיצוב אתרים באינטרנט הוא תחום דינאמי אשר מותח כל הזמן את גבולות הטכנולוגיה הקיימת, ומשתנה באופן תדיר. כל שנה מביאה עמה שפה חדשה, סטנדרטים וטרנדים נפוצים בעיצוב אתרים. הנה כמה מהטרנדים הנפוצים כיום באינטרנט בעיצוב אתרים.

מיקרו-קופי.   מה זה. למי זה.

מיקרו-קופי. מה זה. למי זה.

אורן כהן, מנכ"ל

קרא מאמר

מדובר בטקסטים קצרים, לפעמים עד כדי מילה אחת, אשר משובצים בנקודות שונות ונועדו לעזור לנו במהלך השיטוט באתר. מקטעי הטקסט האלו, אשר נקראים מיקרו-קופי (microcopy), מספקים לנו הגולשים הוראות והכוונה נוחים ומקלים עלינו בנקודות בהם אנו נדרשים לקבל החלטה או לבצע פעולה באתר.

מה זה UX?

מה זה UX?

,

קרא מאמר

היום כולם מדברים על UX ועל GUI. כמעט בכל מפגש עם אנשי טכנולוגיה מעצבים או מאפייני אתרים ואפליקציות, יעלו מונחים אלה. במאמר זה אנסה, באופן ידידותי, להסביר את משמעותם והפיכתם לכה שכיחים כיום

איך להצליח עם הניוזלטר שלך

איך להצליח עם הניוזלטר שלך

איתן חן, מנכ"ל משותף

קרא מאמר

דיוור לקוחות הינו כלי מרכזי וחשוב בשיווק אונליין. זו דרך קלה, מהירה, זולה וירוקה לתחזק את הקשר עם הלקוחות שלך. במאמר זה ריכזנו נקודות שישפרו את ביצועי הדיוור שלך.

5 כללים לקידום ממומן אפקטיבי

5 כללים לקידום ממומן אפקטיבי

,

קרא מאמר

לאחרונה השתתפתי בכנס של גוגל, בתחום הקידום הממומן. בכנס דובר רבות על הצורך בשיפור קמפיין קיים. אם אתם מנהלים קמפיין ממומן (ppc) בגוגל, להלן 5 כללים אשר יזניקו את הקמפיין שלכם קדימה.

היום שאחרי עליית האתר

היום שאחרי עליית האתר

אורן כהן, מנכ"ל

קרא מאמר

מה באמת תוכל לתרום לכם חברת בניית אתרים ביום שאחרי הקמת אתר אינטרנט?
במאמר זה נבחן מה הופך חברה לבניית אתרים לכזו שתורמת ומעשירה את אתרכם, גם לאחר ההקמה.