טייקו בלוג

שדרג את אתרך - 10 טיפים!

שדרג את אתרך - 10 טיפים!

יש הרבה דרכים לשפר את האתר שלכם ולהביא אליו יותר טראפיק. חלקם יעלו לכם כסף וחלקם ידרשו רק מכם רק זמן. במאמר זה ריכזנו עבורכם 10 פעולות מומלצות לצורך הגדלת כמות המבקרים באתר, חיזוק המותג והצלחה במכירות.

ניוזלטר

ברגע שיש לכם את שם הלקוח וכתובת המייל שלו, תוכלו לדוור אותו, כמעט בחינם. עשו זאת, בכל עת שיש לכם מידע חדש לשתף.
החוק למניעת דואר זבל (ספאמ), צמצם מאוד את תופעת השיווק בדוא"ל ולכן קבלת דיוור ממקור מאושר ומוכר זוכה לחשיבות רבה יותר בצד המקבל.
הקפידו מתוך גוף המייל, להניע את הלקוח לפעולה.


SOCIAL

אם כבר פתחתם לעסק עמוד בפייסבוק, בטוויטר ואולי העליתם סרטון ליוטיוב – אתם חייבים כמובן להזכיר זאת באתר שלכם!
תוכן הופך להיות ציבורי וחשיפתו באמצעות כלי מדיה חברתית היא הכרחית. קישורים למדיה חברתית יביאו יותר טראפיק ועוקבים למוצרים ולפרסומים שלכם.



ווידאו

זוכרים את השיר של הבאנגלז Video Killed the Radio Star? אז זה עובד כך גם מול תוכן טקסטואלי באינטרנט. גולשים שנוחתים על עמוד משולב ווידאו וטקסט, כנראה ילחצו Play לפני שייקראו פסקה אחת מהעמוד. אם אין לכם סרטון, זה הזמן ליצור אחד כזה. העלויות אינן יקרות ותוכלו תוך דקות להראות ולהמחיש את מה שאתם עושים בדרך זכורה ומושכת.



עיצוב אתר

נסו לצפות באתרכם דרך עיניו של גולש חדש. מה בולט? מה חסר? האם הניווט ידידותי וקל להבנה? שיפור נראות האתר תורמת בכמה היבטים: הראשון הפיכת האתר לעכשווי יותר (מעודכן גראפית ולא "מיושן"). השני והחשוב יותר, עיצוב אתר נכון, יביא להבנה מהירה של "מה קורה פה?" מצד הגולשים. אתר קל לניווט ישאיר את המבקרים שלכם, יותר זמן באתר וכפועל יוצא, יחשוף אותם ליותר מידע וביצוע פעולות.

 

מילים מילים

קחו פסק זמן לקרוא את התוכן באתר שלכם. באתרים וותיקים, תמצאו לרוב, שחלק מהתוכן כלל לא רלוונטי. האם סוג הפניה(אישי, מקצועי) נכונה לקהל היעד שלכם? האם מילות המפתח הרלוונטיות לתחום העיסוק שלכם מופיעות? האם גודל הפונט קריא, המירווחים בין הפסקאות תקינים, הדגשים על המילים החשובות ועוד..
אם אין לכם את הזמן או היכולת, תוכלו להיעזר באנשי מקצוע, מומחים לכתיבה (קופירייטינג) באינטרנט.

 

פרסום

בסופו של יום, על מנת להביא גולשים מיידית לאתר שלכם, תידרשו לפרסם במנועי חיפוש ובאתרים שונים. קבעו תקציב חודשי לטובת חשיפת האתר ונצלו אותו במדיה המתאימה ביותר עבורכם. מודל ה- PPC, מאפשר לכם לשלם רק מנגד להפניית גולש לאתר שלכם. בגוגל, שהוא הפופולרי מבין מנועי החיפוש, תוכלו להשיג יחס המרה משתלם כמעט בכל תקציב שתגדירו. דברו איתנו לעזרה והנחיה בנושא.

 

סמוך עליי!

עזרו לגולשים באתר שלכם לבטוח בכם. סימנים מחזקי אמינות כגון כתובת מלאה, תקנים, אתר מאובטח וכד', יחזקו את אמינות הלקוחות הפוטנציאלים הנמצאים באתר שלכם. אתר מיושן, שמעביר תחושה לא מקצועית(ראה ס' 4), תוכן לא מדוייק הכתוב רע(ראה ס' 5). לא מכבד את החברה העומדת מאחרי האתר ולכן הגולש, לא ישקיע בו את כספו.



בידול

רוצים למכור יותר? ראשית, מצאו איך לבדל את החנות המקוונת שלכם. ישנם אלפי אתרי קטלוג המציעים מוצרים דומים. הדגישו חוזקות ויתרונות. הוסיפו מאמרים וסקירות באתר, זה גם עוזר בקידום וגם תורם ללקוח הפוטנציאל בתהליך המחקר לקראת הרכישה. הציעו שיטות תשלום מגוונות: לא לכולם יש כרטיס אשראי, חלק יעדיפו לשלם טלפונית, או דרך חברת סליקה מוכרת, כבדו זאת והציעו חלופות. לקוח שכבר נמצא במסלול הרכישה, הראו לו מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותו. כמו בסופר, באופליין, כך באונליין.


מובייל

לאתר שלך ניתן להגיע ממחשב שולחני, מטלפון חכם, מטאבלט וכנראה, ברגעים אלו ממש, מושקת עוד מדיה רלוונטית. עלינו להכיר בריבוי האפשרויות ולהחליט כיצד לפעול. ניתן לבנות אפליקציה ייעודית (טבעית) וניתן לבצע התאמה גראפית, לאתר הקיים, לגלישה מרזולוציות שונות. יצירת תאימות למדיות נוספות, זה כבר הכרח להבאת גולשים רבים ומגוונים לאתרכם. רוצים לדעת עוד? קראו על עיצוב רספונסיבי.


חדשנות

העתיד כבר כאן! אנו פועלים בעולם משתנה ומהיר, טכנולוגיות מתחלפות מדי יום ואנו חייבים לשים לב לחדשות כדי להישאר בעניינים. אימוץ מהיר של טכנולוגיות, ימצב אתכם כמעודכנים ויחשוף אתכם לקהלים חדשים. כיום יש מגמות מאוד ברורות בתחומי בניית אתרים וקידומם. תקנים חדשים עושים סדר ו"מיישרים קו" בין עולמות התוכן והמדיות. אנחנו בטייקו נמצאים עם יד על הדופק בכל מה שקשור לאתר שלכם.


דברו איתנו ונחשוב יחד איך לצעוד קדימה!