תהליך העבודה

אפיון אתרים

אפיון אתרים

Good fortune is what happens when opportunity meets with planning (Thomas Alva Edison 1847-1931)

אפיון הוא אבן היסוד, הליבה, של כל פרוייקט טכנולוגי.
בניית אתר אינטרנט מתחיל מרעיון ראשוני, לפעמים למוצר שלא קיים בכלל. אנו בטייקו, נדרשים להבין את הביזניס, את הלוגיקה העסקית מאחרי הפרוייקט ולהוביל.
לקוחותינו סומכים עלינו, הם שמים עלינו את הכסף, יחד עם הבעיות העסקיות והחלומות, כדי שנמצא את הפתרון האופטימלי, שנתפור במיוחד עבורם.
מאפיין בטייקו הוא תותח סופר אינטגרטיבי, הוא מאגד את המטרות העסקיות, את היכולת הטכנולוגית, את רצון המשתמשים בכל ממשקי המערכת וזאת, עם מגבלות הזמן והתקציב.

אפיון מתחיל במחקר שוק. אנו לומדים את הפרסונות שמולם עובדים ושואלים את אותה השאלה בכל יום:
"מה רוצים המשתמשים?"
תהליך המחקר מתורגם למסכים סכימתיים(wireframe), הנוצרים לכל עמוד במערכת. זו תמונה פונקציונלית, תפעולית ועדיין לא גראפית. כל מסך סכימתי במערכת, נוגע בכל רכיבי הממשק וכולל התנהגויות שונות בניווט.

הנסיון הרב שלנו בתחום בניית אתרים ואפליקציות, נותן לנו את היתרון לבחון לאורך זמן, את ההישגים אל מול המטרות שאיתן התחלנו. צברנו ידע עמוק בהבנת תהליכים ויצירת היררכיה נכונה בין מדורים ורכיבים באתרי תדמית ומסחר.
אחד המנועים שדוחפים אותנו בטייקו זה ניצול היכולות הטכנולוגיות האדירות שקיימות היום ומתעדכנות בקצב אקספוננציאלי. זה מרגש לחשוב כמה התעשייה הזו מתקדמת בכל שנה ואנחנו איתה. בטייקו הקסם קורה במקום אחד, המאפיין יושב עם המעצב, המקדם והתוכניתן ומתקיים בריינסטורמינג מראשית הפרוייקט.

המשימות המרכזיות בשלב האפיון הן:

  • איסוף מידע מהלקוח ומחקר פלטפורמות דומות ברשת.
  • הגדרת מטרות ואסטרטגיות שיווקיות לקהלי יעד באתר.
  • תרשום סכימות (mockup) המכילות את כל רכיבי האתר וגיבוש מבנה הניווט.
  • אפיון טכנולוגי הכולל התייחסות למערכת ניהול התוכן(cms), הרשאות, קידום וכד'

אנו תופסים את האפיון כחלק החשוב ביותר, בכל תהליך ההקמה. בניית אתרים עם תשתית חזקה לאורך שנים, אפשרית רק עם כיסוי איכותי ומעמיק לשלב זה. מנסיוננו, ברגע שהפתרון נכון בשלב האפיון כל ה'פאזל' מסתדר בהמשך התהליך.
אם חווית המשתמש לא טובה, תבדקו את האפיון לפני העיצוב והטכנולוגיה. זה עובד ביחד.


והכי חשוב: מה רוצים המשתמשים?